Fotoreportage Nieuwjaarsreceptie PVDA Noord-West-Vlaanderen

Een goede 150 aanwezigen gisteren op de allereerste Nieuwjaarsreceptie PVDA Noord-West-Vlaanderen. Gastspreker Tom De Meester leidde de avond in en had het over pensioenen, de verjaardag van Karl Marx, het failliet van het kapitalisme, de enorme uitdagingen waar de PVDA voor staat en natuurlijk over de start van de kiescampagne voor 2018 en 2019. Ilona Vandenberghe, Mieke Van Hoorde en Filip Desmet legden ons uit wat dit precies betekende voor ons hier in West-Vlaanderen. Voor we begonnen aan het optreden van de The MG's Brothers, overhandigden we de solidariteitsprijs "De Gouden Tijl" oververdiend aan de delegees en werknemers van Vesuvius Oostende. Op naar de volgende: Nieuwjaarsreceptie PVDA Zuid-West-Vlaanderen! #solidarityisourweapon #PVDA2018 #Marx200 #PVDAstyle #blijfvanonspensioen

Lees ook de speech van Peter Mertens op de nieuwjaarsreceptie van PVDA Antwerpen: http://pvda.be/artikels/peter-mertens-op-pvda-nieuwjaarsreceptie-wij-zijn-eigenzinnig-links-integer-en-vol