24 mei 2007 22:51 | Leeftijd: 7 jaar
| Thema: West-Vlaanderen

PVDA+ Kortrijk-Menen-Zwevegem laat (ook) van zich horen!

De campagne in West-Vlaanderen loopt stilaan op volle toeren en ook de ploeg van Kortrijk, Menen en Zwevegem is druk in de weer om de PVDA+ in de aandacht te zetten!

Jimmy Vancalbergh

Na het persmoment op zaterdag 28/04 was het eventjes rustig, eventjes maar, want ondertussen staan de agenda’s bol met het bussen van buurten, fabrieksbedelingen, contacten leggen, sympathisanten bezoeken, mails versturen…, kortom, campagne voeren!

De werknemers van Barco, Bekaert, De WAAK, De Post en de Kortrijkse ziekenhuizen kunnen alleszins niet zeggen dat ze nog nooit van de PVDA+ hebben gehoord, daar zorgden de kandidaten en sympathisanten van Kortrijk en Zwevegem voor.

De COMAC-jongeren namen op donderdag 17/05 de buurten ‘Tuinwijk’ en ‘Ons dorp’ in Menen onder handen. In datzelfde (verlengd) weekend bedeelde de Kortrijkse PVDA+-ploeg de St. Janswijk, Stasegemsestraat, Veldstraat en Pluimstraat. Ook de sociale appartementen van de ‘3 hofsteden’ en ’t Plein’ kregen een folder in de bus. Als kriek op de taart werden twee campagneborden neergeplant in Marke en Kortrijk.

En we mogen ook de sympathisanten en leden niet vergeten in Kortrijk, Marke, Lauwe, Wervik en Kuurne (en al wie uw dienaar in dit rijtje vergeet op te noemen), die zich engageren om hun buurt of gemeente te bedelen. Of de vele werknemers die in hun fabriek of organisatie de PVDA+ aan de man (of vrouw) brengen. Namens de ganse ploeg van de PVDA+ West-Vlaanderen, nen dikke welgemeende merci en een pluim bij op de hoed van Robin Hood!

Straks rukken ook nog de plakploegen uit om de borden te versieren met ‘Eerst de mensen, niet de winst’-affiches en deelt de PVDA+ peanuts uit aan de Millionaire Fair in Kortrijk. Robin Hood is back!

En ’t is nog niet gedaan…

- Op zaterdag 26/05 vervoegen we onze collega’s in Roeselare die een autocaravaan organiseren door het centrum van Roeselare. Afspraak om 14u aan de Graankaai, te bereiken via de A17 Kortrijk-Brugge, afrit 7 (‘haven Roeselare’ volgen). Laat u zien en doe mee!

- Op zondag 27/05 bezoekt de PVDA+ de Sinksenfeesten in Kortrijk. Verzamelen om 14u in de Rijselstraat (centrum Kortrijk, schuin over stadhuis). Uw medewerking is dik welgekomen!

- Op maandag 28/05 vervoegen we onze collega’s in Heuvelland-Poperinge-Ieper op den Dries in Kemmel om de ‘Zoetemarkt’ rood te kleuren. Afspraak om 12u in de Niepkerkestraat 31 in Nieuwkerke. Allen daarheen!

- Op donderdag 31/05 bedeelt de PVDA+ de wekelijkse markt in Harelbeke.

- Op woensdag 6/06 is de wekelijkse markt in Wevelgem aan de beurt.

- Op zaterdag 9/06 laat de PVDA+ zich zien op de Jaarmarkt in Bissegem voor een laatste ‘krak forcé’, verzamelen om 14u in de Rijselstraat (centrum Kortrijk, schuin over stadhuis). Bent u van de partij?

- Zondag 10/06: … zenuwen, stress en zulks meer, maar eveneens een gezellig samenzijn vanaf 18u in ons klein maar knus secretariaat in de Simon Stevinstraat 92 in Kortrijk. Iedereen welkom!

Zin om mee te werken aan onze campagne, aarzel niet en contacteer ons!
Naar de Meewerken pagina

Reageren?

Nog geen reacties ontvangen

Voeg hieronder uw mening toe