Geslaagde nieuwjaarsreceptie PVDA West-Vlaanderen in Kortrijk

Bakske vol vrijdag in de Unie der Zorgelozen voor onze nieuwjaarsreceptie, met véél goesting om het nieuwe jaar strijdbaar in te gaan. Wat deed het deugd om samen eentje te drinken, te babbelen en te dansen! Met een bezoekje van Raoul Hedebouw en kersvers provinciaal voorzitter Jouwe Vanhoutteghem. We zijn klaar om PVDA op de kaart te zetten in West-Vlaanderen, met een nieuwe, jonge ploeg met veel arbeid(st)ers. We gaan voor de prijsblokkering op energie, zoals we ook het minimumpensioen en de BTW op 6% binnenhaalden. PVDA is de partij van de doeners. De komende maanden gaan we op tournee in de provincie met energiecafés en starten we een energieloket in Kortrijk waar je terecht kan met al je vragen over je factuur. En in 2024 zorgen we voor een rode doorbraak in de provincie, met de de eerste PVDA-verkozenen in de parlementen en verschillende steden! Doe mee met de PVDA en sluit je aan : pvda.be/lidworden