Verkiezingsnammidag PVDA Brugge 2018

Op 29 september publiceerde Het Nieuwsblad een peiling waarin de PVDA in Brugge 4,1% zou halen. Een tweede positieve peiling nadat we in de Krant van West-Vlaanderen in juni ook al boven de feitelijke kiesdrempel van Brugge zaten. Als we dat resultaat ook binnen tien dagen halen op 14 oktober, dan betekent dat dat de PVDA ook in Brugge voor het eerst in de gemeenteraad zal zitten.

We zijn daarom ook benieuwd om samen met jullie de resultaten te bekijken. We komen samen op zondag 14 oktober tussen 15 en 20 uur in Hotel Montovani, Schouwvegersstraat 11, 8000 Brugge om met een drankje de mensen te bedanken die ons deze campagne geholpen hebben en met leden en sympathisanten mee te hopen voor die gemeenteraadszetel.
WANNEER
14 oktober 2018 om 15u00 - 20u00
WAAR
Hotel Montovani
Schouwvegersstraat 11
Brugge 8000
Google map en route

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Schrijf als eerste een commentaar

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.